www.gebauerpharma.hu | a Gebauer Pharma csoport tagja
Ha elégedett az oldalunkkal, kérjük, ajánlja ismerősének!

Az Ön neve:

Az Ön email címe:

Ismerőse email címe:

Üzenet:

Gyakori kérdések

Mit tegyek, ha kérdésemre itt sem találok választ?

Amennyiben kérdésére ezen az oldalon sem talál választ, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ide kattintva!

Milyen termékeket vásárolhatok a Gebauer Pharma online patikában?

Termékskálánkat folyamatosan bővítve a család minden tagjának egyszerűen áttekinthető rendszerben kínálunk a legkülönbözőbb problémák otthoni vizsgálatát, kezelését szolgáló nem receptköteles, kiváló minőségű, megbízható termékeket.

Hogyan vannak kategorizálva a termékek?

Termékeink rendszerezésére többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található termékkategóriák segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyeken belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs adatlapjaira, amelyen már részletes leírás és képdokumentáció is található. Itt láthatja a termék árát, mely minden esetben tartalmazza az ÁFA-t.

Tudok-e regisztráció nélkül vásárolni?

Természetesen igen. Miután kosarába rakta a megvásárolni kívánt termékeket, kattintson az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” gombra. Ezután a szükséges adatait kell megadnia (szállítási cím, számlázási cím stb.) és elküldenie megrendelését. Megrendeléskor lehetősége van regisztrálnia magát vásárlóink közé, így legközelebb már csak be kell jelentkeznie, így sokkal egyszerűbb a vásárlás menete. Természetesen a regisztráció nem kötelező.

Tudok bankkártyával fizetni?

Webáruházunkban bankkártyával történő fizetés egyelőre nem lehetséges. Hamarosan lehetőséget biztosítunk arra is, hogy vásárlóink egy biztonságos rendszeren keresztül bankkártyával is tudjanak fizetni.

Munkahelyemre rendelem a küldeményt, de nem szeretném, hogy más is tudomást szerezzen arról mit rendeltem!

Természetesen küldeményeink minden esetben diszkrét csomagolásban érkeznek. A csomagoláson kizárólag csak a címzett neve és címe, valamint feladóként cégünk neve, címe (Gebauer Pharma Kft. 1031 Budapest, Keve u. 51.) szerepel. A küldemény tartalma soha nem kerül feltüntetésre a csomagoláson!

Honnan tudom, hogy elküldött megrendelésem sikeres volt-e?

Megrendelésének elküldése után rendszerünk automatikus visszaigazolást küldd az Ön által megadott e-mail címre. A visszaigazolás tartalmazza az Ön által megrendelt termékeket, ezek árait és a szállítási költséget is. Amennyiben megkapta a visszaigazoló e-mailt, biztos lehet benne, hogy megrendelése teljesítésre kerül és napokon belül kézhez kapja küldeményünket.

Elküldtem a megrendelésem, de nem kaptam meg a visszaigazoló levelet!

A megrendelést visszaigazoló e-mailt rendszerünk automatikusan küldi el vásárlóinknak. Ha a megrendelés elküldését követően nem kapja meg ezt a levelet, az valószínűleg azért van, mert a megrendelői adatok kitöltésekor hibás e-mail címet adott meg. Ennek ellenére megrendelése érvényes és cégünk mielőbb eljuttatja Önnek a megrendelt termékeket. Amennyiben nem kapott visszaigazoló levelet és meg kíván bizonyosodni rendelése sikerességéről kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal itt.

Mennyi idő után kapom kézhez a megrendelt termékeket?

Tapasztalataink szerint küldeményeink átlagosan 2-4 munkanap alatt elérnek a címzetthez.

Ki hozza házhoz, és kinek kell kifizetni a megrendelésemet?

Küldeményeinket minden esetben a Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz. Küldeményeink általában légpárnás (buborékfóliás) borítékban, ajánlott utánvétes levélként kerülnek feladásra, így azt a rendszeresen Önhöz járó postás kézbesíti Önnek. Küldeményeink kézbesítésével azért a Magyar Posta Zrt.-t bíztuk meg, mert így tudjuk a legalacsonyabb szállítási költségeket biztosítani vásárlóinknak. Több ezer küldeményünk sikeres célba érése alapján bízunk abban, hogy az Ön megrendelése is gyorsan és problémamentesen elér Önhöz!

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a küldeményem?

Ha megrendelését követő 3-4 munkanap után sem érkezik meg küldeményünk, elképzelhető, hogy postása nem találta a megadott címen Önt. (A küldemény ajánlott utánvétes levél ezért csak a címzett veheti át, mivel átvételkor fizetendő.) Amennyiben postása nem találja a megadott címen, úgy egy hivatalos postai értesítőt hagy postaládájában, melyen tájékoztatja, ajánlott küldeménye érkezett. Ez esetben küldeményét az értesítőn megjelölt területileg illetékes postahivatalban veheti át. Átvételhez mindenképp vigye magával személyi igazolványát és lakcímkártyáját!

Figyelem! A postán átvehető küldeményeket mindössze 4-5 napig tárolják helyben, ezután a Magyar Posta visszaszállítja cégünkhöz az át nem vett küldeményt!

Regisztrált tag vagyok a Gebauer Pharma Online Patikában, újra vásárolni szeretnék!

Ez esetben felhasználóneve és jelszava megadásával be kell jelentkeznie a jobb oldalon található „bejelentkezés” panelben. Ezt követően megrendelése elküldésekor adatait előre kitölti a rendszer. Természetesen bármikor lehetőség van adatai módosítására.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a regisztrációs jelszavam?

Ez esetben kattintson az „elfelejtettem jelszavam” gombra és azonosítója megadása után a rendszer e-mailben elküldi jelszavát az Ön által korábban megadott e-mail címére.

vissza az oldal tetejére!

 

Bejelentkezés

A bevásárlókosara jelenleg üres.



Szállítási díjaink>>

Start csomag Ár:
3 590 Ft
Start csomag
Tovább
Ovant kapszula Ár:
8 062 Ft
Ovant kapszula
Tovább
Vitinne kapszula 40 db Ár:
3 290 Ft
Vitinne kapszula 40 db
Tovább
MEDI-COM vizeletvizsgálati tesztcsík Ár:
810 Ft
MEDI-COM vizeletvizsgálati tesztcsík
Tovább
5 db terhességi tesztcsík Ár:
800 Ft
5 db terhességi tesztcsík
Tovább